Notify 2.0

Notify 2.0

Notify 2.0 vergemakkelijkt en verbetert de communicatie met patiënten over hun afspraken.
Met Notify komen meer patiënten op tijd, neemt het aantal no shows af en kunnen de patiënten zich goed voorbereiden op hun afspraak.

Aan de hand van afspraken die u in de DiSy agenda maakt stuurt Notify uw patiënten automatisch berichten per e-mail en/of SMS.

Notify 2.0 kan de volgende soorten berichten versturen:

– Afspraak geannuleerd
– Afspraak gemaakt
– Afspraak gewijzigd
– Afspraakherinnering
– Bericht na de afspraak 

U kunt zelf bepalen welke van deze soort berichten verstuurd worden. Elk bericht heeft een tekst op maat speciaal voor uw kliniek. U kunt ook kiezen of u via sms en/of e-mail wil versturen.

Wat doet Notify 2.0?

De inhoud van de berichten wordt opgebouwd door een combinatie van vaste teksten en variabele teksten. De variabele teksten hangen af van de gegevens van de patiënt en de afspraak.

Er zijn verschillende configuraties die naar wens aangepast kunnen worden.

De mogelijkheden:

– Berichten voor verschillende afspraaktypes
– Berichten voor verschillende locaties
– Hoeveel dagen voor de afspraak een herinnering gestuurd moet worden
– Het toevoegen van een stuk extra tekst aan berichten op basis van het afspraaktype
– Afspraakwijze afhankelijke tekst. De tekst kan per afspraakwijze (zoals op locatie, telefonisch of een videogesprek) automatisch gewijzigd en ingevoegd worden

Extra

– Informatie gekoppeld aan afspraken in DiSy over of deze gesynchroniseerd zullen worden en hoe dit gegaan is
– Rapportage niet meer wekelijks per e-mail maar altijd actueel zichtbaar in DiSy

¨Het versturen van afspraakbevestigingen, wijzigingen, annuleringen en herinneringen per e-mail en/of SMS naar patiënten levert u en uw medewerkers meer tijd op en vermindert het risico dat uw patiënten afspraken vergeten of niet op de hoogte te zijn van een wijziging of annulering van een afspraak. ¨

Patiënttevredenheid 

Door de kwaliteit van uw communicatie met de patient biedt u als kliniek een goede dienstverlening en bouwt u een band op met de patient. Uiteraard is de vriendelijke toon van uw communicatie belangrijk om gericht te communiceren naar uw patient. 

Heeft u interesse in de nieuwe en verbeterde Notify?
Neem dan contact met ons op voor meer informatie.